Followers

Friday 30 December 2011

Intro dulu lah ;)

Ello Ello ! Name aku Nor Syaidatul Akmar . Umo ? 0hh , next year 14 . Dokk matang agi eyh . Stay kat Kuala Terengganu area Mengabang Lekor ,Batu Rakit . Aku skoloh dekat Smk Batu Rakit . Awok skoloh situ gokk ke ? Sorry ah , dokk prasan . hehe . Nape agi ? Ohh , Status aku 'taken' . Jangan nokk ngejaz neh ? Name pyer ? Dokk leh kabor , Secret ! hahaha . Aku ade kakok angkat . Name ye ETAN GANU , Aku ade abg ankat gokk , Name ye Eman Ganu . Adek angkat aku lawo , Cyunk Are-Lah

Awok`2 tengok saie nie macam happy hari`2 kan ? Tapi dokk pongg . Saie rase idop saie d'penuhi dgn tangisan drp happy . Tige`2 name kat atas tu , sume penoh wak aku nangis , wak aku terluke . Nokk tahu cite ye gane ? g2 arr , hahaha . Dokk ready agik nokk cite . Mula`2 la neh ? hehehe . Aku dokk panda tek nokk cite ea . Sesape hokk follow blog ney , Mekasih banyokk neh ? Muahh kaliy ! 

No comments:

Post a Comment