Followers

Thursday 26 January 2012

Will Remember You ...


Assalamualaikum . . . Jawab ar !  Dokk jawab dose or . 
btw , Awok sehad ? Tengoh wakk nape or ? hihihi . . . 

Napokk dop tajuk tebeng kat atas tu or ? Ke dokk reti bace ? hehe , (gura`2)
Aku saje je update status nie. . . Nokk imbas & nokk ingat kembali kenangan aku dengan 
bekas abang angkat aku dulu . . .


Dop silap aku , aku kenal die mase 21 Januari 2011 . . . Ari`2 dup cari aku bile time rehat . . . Tapi bukan die yang tolong ejaz , tapi membe dye . . . Ade la dalam seminggu die asyik kejar aku je . . .
(bukan nok bngge). . . Then lpas tu , aku ngan die dan berangkat . . .


Nokk jadikan cite , lepas beberape hari aku berangkat ngan die , Prangai die da mule berubah. . .Jadi garang , kasar , dan suke kawal aku . . .Pertama skali ,  Kekadang die nie slalu buat aku terase . . . Nak buat macam mane kan ? Takkan nak lawan , bile dilawan , merajuk pulakk . . . Saba lagi time tu. . .Then yang kedua , Die nie rapat dengan sorang kawan die , tapi pompuan , kalau la pompuan tu baik , xpe jugak . . . Nie suke buat orang marah. . . Bile die tengok je aku ade kat tepi die , mesti terhegeh-hegeh pergi dekat abang angkat aku tu. . . Nak buat aku panass la katekan. . . Tapi bile aku mengadu sikit je pasal pompuan tu dekat abg angkat aku , mesti die tengking aku balik . . .


Yang ketige , Die slalu tipu aku , Banyak mane die tipu aku ? Tak payah tahu laa tu... Yang penting tak terkire. . . Kadang`2 pelik dengan perangai die , Die boleh je kapel dengan sesape pon. . . Tapi aku die larang. . .  Agak`2 sebab ape erk ? Bile die dapat tahu aku kapel , mesti die uh aku tinggalkan die . . . Mengalah la lagi mase tu , Sebab terlalu sayangkan die , Aku lepas 4we aku nie . . . Takk tahu la care yang die buat nie salah ke tidak . . .


Sampai la cukup stahun aku berangkat dengan die , Mase tu die memang dah berubah 100% . . . Takk rapat lagi mcm dulu. . . Jarang jumpe aku . . . Tegur pun takk . . . :(
Bile di fikir`2 kan balik , mungkin nie tu la saatnye aku mmg patut lepaskan die. . . Untuk kebaikan aku , dan untuk kebaikan die jugakkk . . . Walaupon hati nie berat nak terima kenyataan . . . Aku lalui dengan tabah . . . Lagipon , makwe dye tak sukekan aku . . .


Lepas cukup stahun aku brangkat dengan dye , due ari lepas tu , die mintakk putu dengan aku. . .Katenye die tu tak layak untuk aku. . . Bg aku tu sume alasan je.. . Sebab aku kenal sgt`2 mcm mane. . . Xpe laa . . . Gelang yang die bg kat aku , aku simpan sampai bile`2. . . Doa aku , semoga die bahagia disamping orang tersayang & dapat pengganti yang lebih baik dari aku. . . .
Aku tetap akan rindukan die sampai bile`2. . . Sayang aku kat die akan kekal sampai bile`2 walaupn die da lupekan aku. . .Sobb sobb ! 
Will misS u Ahmad Hatim Sulaiman. . .
Kbhaiii , Assalamualaikum. . ..

No comments:

Post a Comment